• pk Pauk Dubrovnik

Ulaz za članove

Član

Sjećaš li se Dolly Bell

Naši članovi Goran Daldon i Dorijan Palaš prventveno su ispenjali te opremili spitovima smjer "Sjećaš li se Dolly Bell" 6a+, 480m u Drašnicama, pored Makarske.

Smjer ima 11 dužina, težine po dužinama su: 4b, 5b, 6a+, 5b, 5a, 2, 5a, 6a+, 5c, 5a, 3+.

Samo 18 sati nakon završetka opremanja, smjer prvi ponavljaju Ivana Podnar i Rene Lisac (AO Željezničar).

photo18

Pristup:

Sa magistralne ceste iz pravca Splita prema Dubrovniku, cca 150 m nakon autobusne stanice skrenuti lijevo  za stare Drašnice tj na makadamski put koji spaja Stare Drašnice i Podgoru . Nastaviti makadamskom cestom oko 1.5 km do proširenja ispod grebena gdje je moguće i parkirati automobil .

Ulaz u smjer nalazi se cca 50 m poviše parkinga seoskom stazicom, gdje je vidljiv i prvi spit . Zatvarati ograde iza sebe !

Odstup:

Nakon izlaza iz smjera produziti cca 100 m . uzbrdo do izlaza na cestu Vrgorac - Makarska.

Savjeti:

Ponijeti set čokova te eventualno koji frend za osiguravanje u lakšim dužinama. Pripaziti na mogući pokoji odlom hvatišta u drugoj dužini. Sidrišta četvrte i pete dužine su na stablima.

Iz smjera nije predviđen spust abseilom , no za slucaj nužde može se koristiti improvizirana abseil pista na desnoj strani grebena (SE) ucrtana u skicu, no ukoliko se koristi treba biti na oprezu te se po mogučnosti dodatno osigurati !!!

Ne rušiti (čistiti) bez potrebe kamenja u smjeru , zbog mogučeg ugrožavanja lokalaca koji u podnožju čuvaju stoku , te eventualnih drugih penjača i šetača u sektoru i oko njega !!!

Info :

Ukoliko Vam je potreban najam smještaja ili bilo kakva podrška u mjestu za sve informacije obratite se domačinu Damiru Urliću www.drasnice.net